Reklamačný poriadok
REKLAMAČNÝ PORIADOK podľa zákonu č. 250/2007 Zb. o ochrane spotrebiteľa spoločnosti
Novonet, s.r.o. , Sedličná 79, 913 11 Trenčianske Stankovce
IČO: 44404085
- Reklamácia tovaru je možná iba s platným dokladom o zaplatení tovaru. Tovar musí byť kompletný, bez chýbajúcich častí.
- Reklamovať možno len tovar, ktorého chyby sú spôsobené výrobcom. Hneď, ako zistíte chybu tovaru, prestaňte ho používať, aby sa chyba nezväčšila a bezodkladne reklamujte u predajcu. Ak budete tovar naďalej používať, nebude možné reklamáciu uznať.
- Chybou sa rozumie taká zmena vlastnosti tovaru, ktorá sa udeje na základe pochybenia výrobcu. Za chybu sa nepovažuje taká zmena vlastnosti tovaru, ktorá je spôsobená nesprávnym používaním, nevhodným ošetrovaním, v dôsledku poškodenia užívateľom či treťou osobou. Za chybu sa nepovažuje ani ak tovar prirodzene zmení vlastnosti s ohľadom na materiál, z ktorého je vyrobený.
Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že tovar pri prevzatí nemá vady. Najmä predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že v dobe, keď kupujúci tovar prevzal má tovar vlastnosti, ktoré si strany dojednali a ak chýba dojednanie, také vlastnosti, ktoré predávajúci popísal alebo ktoré kupujúci očakával s ohľadom na povahu tovaru. Ďalej predávajúci zodpovedá, že na základe ich prezentovanej reklamy, sa tovar hodí k účelu, ktorý pre jeho použitie predávajúci uvádza alebo ku ktorému sa vec tohto druhu obvykle používa, tovar zodpovedá akosti alebo predlohe, ak bola akosť alebo predlohy, je tovar v odpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.
Právo zo zodpovednosti za vady predaného tovaru kupujúcemu zaniká, ak kupujúci pred prevzatím tovaru vedel, že tovar má vadu, alebo pokiaľ kupujúci vadu sám spôsobil.
- Reklamovaný tovar predajca preberie a posúdi oprávnenosť reklamácie. Reklamácia musí byť vybavená do 30 dní odo dňa kedy bola prevzatá na prevádzke. Reklamácia je možná iba v záručnej dobe, ktorá je 24 mesiacov a začína plynúť v deň zakúpenia tovaru.
Predávajúci prijíma tovar na adrese Novonet,s.r.o. , Sedličná 79, 913 11 Trenčianske Stankovce.
Kupujúci je povinný zaplatiť náklady spojené s dopravou reklamovaného tovaru.
- Reklamáciu je môže predajca vybaviť opravením, výmenou za nový tovar, poukážky alebo vrátením peňazí. Predávajúci je povinný poskytnúť kupujúcemu písomné potvrdenie o spôsobe vyriešenia reklamácie.
- Vrátenie ani reklamácia tovaru nie je možná v prípade, ak sa jedná o spodnú bielizeň.
- Pri reklamácii tovaru je potrebné pribaliť reklamačný formulár a kópiu faktúry.
Vrátenie tovaru a odstúpenie od zmluvy
- Vrátenie tovaru je možné maximálne 14 dní od zakúpenia tovaru na stránke wawfashion.sk
- Tovar nie je možné vrátiť ak:
- sa jedná o spodnú bielizeň
- tovar bol používaný
- je tovar poškodený vinou spotrebiteľa
- je s tovarom inak manipulované (napríklad pranie, znečistenie…)
- Spotrebiteľ je povinný vrátený tovar zabaliť tak, aby nemohlo dôjsť k jeho poškodeniu či vypadnutiu z obalu počas prepravy. K vrátenému tovaru spotrebiteľ priloží nadobúdací doklad (faktúru) a formulár o odstúpení od zmluvy (dostupný nižšie).
- Vrátenie tovaru je možné dvomi spôsobmi:
- Slovenskou poštou na adresu:
Novonet, s.r.o.
Sedličná 79
913 11 Trenčianske Stankovce
- Službou Packeta – reklamačný asistent
Na e-mail info@wawfashion.sk spotrebiteľ napíše že si želá vrátiť tovar prostredníctvom tejto služby. V odpovedi na e-mail priradíme špeciálny vygenerovaný kód, s ktorým spotrebiteľ príde do akejkoľvek pobočky (odberného miesta) Packeta, odovzdá zabalený tovar a ten sa vráti odosielateľovi. Odberné miesta Packeta sú dostupné tu: https://www.packeta.sk/pobocky/
- Po prijatí vráteného tovaru v spoločnosti Novonet,s.r.o. budeme spotrebiteľa informovať o vrátení peňazí prostredníctvom e-mailu. Vrátenie peňazí zrealizuje spoločnosť Novonet, s.r.o. najneskôr do 14 dní od prijatia vráteného tovaru.